" به نام خدا "
روز چهارشنبه مورخ 1392/07/17؛ مراسم پیمان ایجنت جدید نمایندگی فشم جناب آقای حمید محبت و قدر دانی از زحمات ایجنت سابق جناب آقای علی محمد باقری، توسط بنیان کنگره 60 جناب آقای مهندس دژاکام و دیده بان محترم جناب آقای احمد حکیمی.































"از طرف بچه های لژیون محبت این انتصاب را به کمک راهنمای محترم آقای حمید محبت تبریک صمیمانه عرض می کنیم و آرزوی جایگاه های بالاتر برای ایشان داریم و نیز از زحمات بی دریغ آقای باقری در نمایندگی فشم کمال تشکر را داریم"

شاد زی مهر افزون